А Ви знаете, чому в ресторанах роблять незручні стиільці?!

ресторанний інтер’єр

Дизайн інтер’єру ресторану

Розробка інтер’єру ресторану вимагає врахування багатьох деталей, тому варто довірити це професійній архітектурній студії. Розробка інтер’єру ресторану – складний процес, який з самого початку повинен враховувати розташування закладу, тип відвідувачів і основну тематику. Тому тут повинен займатися не окремий дизайнер, а професійна студія дизайну квартири Київ

ДИЗАЙН РЕСТОРАНУ – МАРКЕТИНГОВЕ ЗАВДАННЯ.

Якщо ви замислюєтеся про відкриття ресторану або іншого комерційного об’єкта, перед вами обов’язково стоїть завдання вибору стилю.

Інтер’єр відобразить ваше бачення світу і стане улюбленим місцем для певного кола людей. І з цього моменту дизайн інтер’єру стає не тільки художнім завданням, а й маркетинговим.

Розповідь про облаштування приміщень.

Це слід враховувати спочатку, починаючи проектувати ресторан. Це концепція та історія дизайну. Важливо переконатися, що через деталі дизайну проходить сильний наратив.

Це гарантує, що кожна деталь відіграє свою роль, але без відчуття надуманості чи непотрібності дизайну.

Що ти робиш? Хто ти? Навіщо ти це робиш? Без відповідей на ці запитання ресторани зазнають краху, тому що у них криза ідентичності. Вони не знають, хто вони.

Операційно – технологічне проектування закладу громадського харчування.

Не менш важливими для досвіду гостей є операції. Яким шляхом проходить їжа з кухні до столу гостей і як вона доставляється?

Якщо ресторан не працює належним чином з точки зору функціональності – яким би він не був гарним, він ніколи не буде успішним.

Розташування всіх елементів, від циркуляційних просторів до сидінь і бару, сприяє функціонуванню простору. Якщо люди не можуть випити або їжа холодна, простір не вдається, і це впливає на бізнес.

дизайн інтер'єру ресторану

Ось деякі практичні моменти, які слід враховувати:

  • Загальне правило розподілу площі таке: їдальня займає 60%, а кухня, комора та туалети займають інші 40%.
  • Відстань між столами повинна бути достатньою, щоб вам було зручно пересуватися. Однак це має різне значення залежно від типу ресторану. Якщо ви відкриваєте ресторан вишуканої кухні, правильним правилом є 20 м2 на людину. Для ресторану швидкого харчування потрібно лише 1 м2 на людину.
  • Споживачі повинні бачити та бути поміченими персоналом із очевидних причин: споживачі повинні відчувати, що всі їхні потреби можуть бути задоволені в найкоротші терміни, тоді як персонал повинен мати можливість передбачати потреби гостей. Це важливий момент, коли потрібно збалансувати конфіденційність і відкритість макета.
  • Наявність станції офіціантів має незаперечні переваги – тому переконайтеся, що вони розташовані в районах з найменшим відвідувачем. Ідеальне місце для цього – центр їдальні.
  • Туалети: має бути легко знайти, оскільки запитувати дорогу може бути незручно для гостей. Якщо вони знаходяться за стінами або коридорами, добре помітні знаки будуть дуже корисними.
  • Атмосфера місця.

Дизайн інтер’єру відіграє велику роль в атмосфері ресторану, а отже, і в поведінці гостей.

Оскільки всі ресторани хочуть справити хороше перше враження, дизайн входу в ресторан, звичайно, є найважливішим. Однак також варто зазначити, що деякі заклади з кількома входами створюють різні, але однаково привабливі враження.

Повільна музика, приглушене світло та теплі кольори спонукають клієнтів розслабитися, відпочити та замовити десерт, каву чи додатковий келих вина. Ви можете ще більше заохочувати таку поведінку, використовуючи місця для сидіння, які забезпечуватимуть підтримку та комфорт для гостей протягом тривалого часу.

З іншого боку, якщо ви коли-небудь помічали, що в закладах швидкого харчування стільці просто незручні, ви можете бути впевнені, що це зроблено навмисно, оскільки це сприяє швидкій плинності кадрів.

Джерело: https://kyiv-key.com/