«Диванні експерти». У КМДА відповіли на інформацію про ризик підтоплення станції Поштова площа

КМДА спростувала інформацію щодо незадовільного технічного стану станції метро Поштова площа, заявивши, що «маніпуляції щодо теми роботи станції створюють, щоб посіяти паніку».

У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА заявили, що станція Поштова площа, зокрема й перегінні тунелі, що примикають до неї, перебувають у належному технічному стані. Ризики щодо підтоплення, закриття станції на ремонт чи реконструкцію відсутні.

У відомстві зазначили, що фахівці метрополітену провели позаплановий огляд та обстеження споруд, за результатами яких деформацій не виявлено.

У КМДА заявили, що «міська влада закликає диванних експертів та блогерів не маніпулювати темою роботи столичного метрополітену, а медіа — використовувати інформацію перевірену та з офіційних джерел».

Відомство зазначило, що «подібні провокаційні заяви щодо стану метро створюються з метою посіяти паніку та грають на руку ворогу в інформаційній війні».

У Департаменті також додали, що підземний пішохідний перехід станції Поштова площа відокремлений капітальною (цегляною) перегородкою від майбутнього об’єкта багатофункціонального призначення.

Державна аудиторська служба України заявляла, що попереджала КМДА про можливу аварію на станції метро Поштова Площа.

За даними служби, «були зафіксовані ознаки корозії металу та руйнування захисного шару бетону».

Фахівці Держаудитслужби прийшли до висновків, що технічний стан об’єкта постійно погіршується, а його подальша експлуатація без консервації чи добудови вкрай небезпечна. Під загрозою руйнації опинився практично весь інфраструктурний вузол, яким є Поштова площа.

Ремонт метро у Києві – що відомо

8 грудня КМДА повідомила про припинення на пів року руху поїздів на шести станціях синьої гілки київського метро — від Деміївської до Теремків.

Закриття станцій пояснили необхідністю термінового ремонту перегінного тунелю. Мер столиці Віталій Кличко повідомив, що в тунелях з’явилися значні течі та утворилися тріщини. Комісія ТЕБ та НС заявила, що існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.

Кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшили до 77 автобусів і 20 тролейбусів. 13 грудня між станціями метро Теремки — Деміївська запрацював «човниковий рух» поїздів.

13 грудня поліція провела обшуки в Київському метрополітені, Метробуді та структурних підрозділах Київської міської державної адміністрації в межах кримінального провадження про службову недбалість (ч. 2 ст. 367 КК України).

26 січня депутат Київради, член тимчасової контрольної комісії з аварійної ситуації в метро Тарас Козак заявив, що рух поїздів на ділянці між станціями метро Либідська і Деміївська в Києві розраховують запустити на початку червня.